Adım Adım

Koşarak yardım etme fikri pek mantıklı gelmiyordu eskiden. Adım Adım, hem bu düşünceyi kırdı hem de insanlara koşma alışkanlığını kazandırdı…

Adım Adım, yurt dışında ‘charity run’ olarak bilinen kolektif yardımseverlik koşusunu Türkiye’de tanıtmak ve yaygınlaştırmak için kurulan ilk sivil toplum oluşumu.

2008 yılında kuruldu ve 2017 yılının sonuna kadar 40 bin+ gönüllü koşucusu ve 350 bin+ bağışçı aracılığıyla bünyesinde yer alan bir çok sivil toplum kuruluşuna 35 milyon+ TL’ye varan kaynak sağladı.

Sen ne yapabilirsin?

Koşabilirsin mesela… Hem kendi sağlığın için hem de başkalarının iyiliği için. Aslında sadece koşu değil yüzme, bisiklet ve dağcılık ile de Adım Adım’a destek olabilirsin.

Daha ayrıntılı bilgi için websitesine uğrayabilirsin…

Adım Adım’ için 2 yanıt

Add yours

Yorum bırakın

WordPress.com ile Oluşturulan Web Sitesi.

Yukarı ↑

WordPress.com ile böyle bir site tasarlayın
Başlayın